Door: de redactie

Vragen van gebruikers!

over Regeltante / 6 maart 2014 / de redactie

In de afgelopen dagen bereikten ons de nodige vragen van oude en nieuwe gebruikers van de site. We hebben ze voor u verzameld:

Waarom kan ik me niet meteen inloggen na inschrijving?

  1. Dat komt omdat je na inschrijving eerst een bevestigingsmail ontvangt in je mailbox.
  2. In de mail vragen we je op de link te klinken om de werking van je e-mailadres te bevestigen.
  3. Je komt vervolgens op de inlogpagina van Mijn Regeltante waar je je advertenties kunt gaan aanmaken

Hoe moet ik mijn weekschema invullen?

We hebben het weekschema aangepast met de kleuren groen en oranje. Groen betekent dat je als klant of kandidaat graag die dagen 100% gematched wil worden.
Oranje betekent dat je in overleg beschikbaar bent. Dit zijn bijvoorbeeld de dagen dat je als klant of kandidaat nog bereidt bent om te schuiven of als kandidaat extra uren zou willen werken. Vul je weekschema in zodat je makkelijker wordt gevonden door mensen.

Hoe maak ik een advertentie aan?

Per functie zet je een advertentie online. Dit doe je door in te loggen op Mijn Regeltante en vervolgens op mijn advertenties te klikken. Klik nu op de oranje knop “Nieuwe advertentie”.   Vul alle vragen volledig in en sla alles goed op.  Wil je nog een advertentie aan maken met een andere functie dan kun je dat op dezelfde manier doen en klikken op Nieuwe advertentie. Je kunt als je meerdere advertenties heb aangemaakt een hoofdadvertentie aanklikken. Dit is een advertentie waarop je het liefst wil worden gevonden.

Hoe kan ik in contact komen met de klant of kandidaat?

Als je een advertentie interessant vindt kun je een gratis bericht sturen naar de klant of kandidaat. Hierdoor toon je interesse. De klant of kandidaat kan je een gratis bericht terug sturen als hij/zij ook geïnteresseerd is in jouw advertentie. De klant of kandidaat kan je ook een bericht sturen waarin staat dat hij/zij niet geïnteresseerd is de advertentie. Zo weet jij dan op dat moment dat je niet langer hoeft te wachten maar verder moet zoeken naar werk of een geschikte kandidaat. Als klant of kandidaat kun je beiden je contactgegevens opsturen. Dit doe je natuurlijk pas als het blijkt dat de ander ook geïnteresseerd is in jouw advertentie!

Het opvragen of versturen van contactgegevens kost credits! Als je als klant of kandidaat geen credits hebt om je gegevens op te sturen kun je ook vragen of de ander de credits wil betalen om zijn gegevens op te kunnen sturen. Wij wensen je veel succes met het zoeken naar werk of het zoeken naar een geschikte kandidaat!

Klik voor meer vragen hier: Meest gestelde vragen

 
 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *