Onze Service

Alles draait om de kwaliteit van onze kandidaten en de beschikbaarheid.

Daarom screenen wij als enige bemiddelingssite kandidaten bij aanmelden en wordt er op diverse momenten contact gelegd om het profiel te actualiseren. Onze dienstverlening draait dan ook voornamelijk om het controleren en beheer van persoonsgegevens, die wij van kandidaten ontvangen. Die moeten correct zijn, maar ook actueel. Andersom is het ook erg vervelend als vacatures online blijven staan die al zijn vervuld.

Kwaliteit van het hulpaanbod

Wij houden een vinger aan de pols bij het gehele bemiddelingsproces. De eerste screening begint al bij de inschrijving. Kandidaten moeten bereid zijn om:

  1. Volledige NAW gegevens door te geven (NAW = Naam, Adres en Woonplaats etc.).
  2. Een geldig e-mail adres op te geven.
  3. Antwoord te geven op de vragen over opleiding, ervaring, gezinssituatie en motivatie.
  4. Mee te werken aan telefonische screening.
  5. Beschikbaarheid regelmatig te bevestigen.
  6. Contacten met klanten netjes op te volgen en afspraken na te komen.
Alle inschrijvingen worden door ons team helemaal doorgenomen en vragenlijsten worden doorgelezen. Daarbij letten wij op:
  • Heeft de kandidaat het inschrijfformulier correct en volledig ingevuld?
  • Zijn naam en adresgegevens kloppend? (controle op basis van steekproef).
  • Heeft de kandidaat de extra vragen beantwoord?
  • Zijn de antwoorden duidelijk verwoord en begrijpelijk?
  • Heeft de kandidaat ervaring in de functies waarvoor zij zich heeft opgegeven?
  • Kan de kandidaat referenties opgeven?

Feedback van gebruikers!

Elke gebruiker kan feedback geven op de advertenties van hulpvragers en hulpaanbieders. Hierdoor worden de ervaringen van alle gebruikers verzameld en zorgvuldig geadministreerd.  Op deze manier kunnen wij er voor zorgen dat alleen de beste kandidaten in onze database zijn toegelaten. En dat alleen serieuze vraag advertenties online staan.

Heb je klachten over een kandidaat of adverteerder, dan geef je dit door via Mijn Regeltante, via het feedback formulier. Deze feedback is voor iedereen zichtbaar. Heb je serieuze klachten over een adverteerder? Dan kun je dit melden via de misbruik knop. Ons matchteam neemt elke klacht in behandeling en bepaalt na hoor/wederhoor te hebben toegepast of een kandidaat in ons bestand kan blijven.

Hoe kan ik feedback van een kandidaat bekijken?

Op het profiel van een kandidaat kun je via de tab lees feedback alle beoordelingen over deze kandidaat bekijken! Hoe meer sterren, des te beter is de kwaliteit van de kandidaat.

Hoe kan ik zelf feedback geven op een advertentie?

Selecteer een kandidaat uit de lijst Mijn Contacten en geef feedback. Op het formulier kun je aangeven wat je ervaring is met de geselecteerde kandidaat.