Door: Linda Woudstra

Tip 4: Hoe maak ik een goede presentatie?

Nieuws / 1 juni 2010 / Linda Woudstra

Tips van het matchteam – Op je persoonlijke inlogpagina Mijn Regeltante kun je alle vragen van het inschrijfformulier terug vinden. Klanten krijgen deze antwoorden te zien in jouw CV. Het is daarom van belang dat je de vragen zo uitgebreid mogelijk beantwoord.






Op je persoonlijke inlogpagina “Mijn Regeltante” kun je alle vragen van het inschrijfformulier terug vinden. Je klikt hier voor op de tab Mijn Profiel.

 

Uitgebreide antwoorden

De vragen hebben betrekking op de functies die je hebt geselecteerd. Het is daarom ook van belang dat je de vragen zo uitgebreid mogelijk beantwoord. Klanten krijgen deze antwoorden te zien in jouw CV.

 

Wist je dat…

… de meeste klanten op basis van jouw antwoorden besluiten om wel of geen contact met je op te nemen? Een uitgebreid CV vergroot de kans op het vinden van een leuke baan aanzienlijk!

 

Let bij het beantwoorden van de vragen op de volgende punten:


  • Let goed op spelfouten en een goede zins opbouw. Gebruik normaal taalgebruik. Je motivatie is de eerste kennismaking tussen jou en de klant. Ongebruikelijke woorden, afkortingen en spelfouten,geven een slechte eerste indruk!
  • Zet GEEN contactgegevens zoals je telefoonnummer en e-mail adres in je CV. De enige plek waar je dit invult is bij de NAW gegevens, dit is een afgeschermd onderdeel. Klanten die een vacature hebben bij Regeltante kunnen jouw contactgegevens opvragen wanneer zij interesse hebben.
  • Zet GEEN contactgegevens van een referentie zoals een telefoonnummer of e-mailadres in je CV. Met het oog op de privacy van je referenties, is dit niet aan te raden. Als klanten een referentie willen nagaan dan kunnen ze dit aangeven bij jou of Regeltante.

Sta je al een lange tijd bij Regeltante ingeschreven, controleer dan af en toe of je antwoorden nog steeds actueel zijn.

 

 
 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *