Al enige tijd werken wij achter de schermen aan de uitbreiding van de Regeltante organisatie met Regionale Regeltantes (RRT) om onze klant optimaal te servicen bij het vinden van de juiste kandidaat. In Amsterdam zijn wij gestart met Suzanne Hille!
Nieuw persoonlijke begeleiding van uw zoekopdracht door de Regionale Regeltante! Regeltante biedt al jaren een succesvolle bemiddelingsdienst in huishoudelijk en oppaspersoneel. Daarbij bieden wij onze klanten vooral een betaalbare, makkelijke en duurzame bemiddelingsdienst. Nu het steeds gewoner wordt om hulp aan huis in te schakelen merken we dat er een nieuwe vraag ontstaat. Zo vragen klanten ons steeds vaker om de werving en selectie geheel over te nemen. Vanaf heden is dit mogelijk door de inzet van de Regionale Regeltantes.
Klanten die kiezen voor een GOUD pakket, kunnen exclusief kiezen voor nog meer service en gebruik maken van een persoonlijke accountmanager of Regionale Regeltante voor het begeleiden van de opdracht.
Suzanne Hille Regionale Regeltante Amsterdam e.o.
Voor de Regio Amsterdam en omstreken neemt Suzanne Hille de werving en selectie voor onze GOUD klanten voor haar rekening.
Suzanne heeft ruime werkervaring in de werving en selectie. Haar dienstverlening kenmerkt zich door een zakelijke aanpak met een sociaal gezicht. Ze is sterk servicegericht en doet er alles aan om maatwerk te leveren.
Klik hier voor meer informatie over de verschillende service pakketten Heeft u vragen over de dienstverlening van onze Regionale Regeltante, bel Suzanne dan geheel vrijblijvend onder telefoonnummer: 06-4627 3134.
Kijk of wij in uw regio ook al met een Regional Regeltante zijn gestart! Klik hier!
Suzanne is naast haar werkzaamheden als Regionale Regeltante tevens werkzaam als professional organizer.
In deze functie werkt ze met haar klanten aan structuur in hun weekschema, hun huishouden en/of administratie teneinde meer ruimte te creëren om te doen wat belangrijk is in het leven. Het werken als Regionale Regeltante sluit hier mooi op aan. Wat helpt beter om ruimte en overzicht te scheppen dan een fijne hulp aan wie je belangrijke taken kunt delegeren? |