Door: Linda Woudstra

Wij zijn de oppas van uw bedrijf

Nieuws / 23 maart 2009 / Linda Woudstra

‘Wij zorgen voor uw zaak als u er niet bent’ is de slogan van SecretariA. ‘En zo zien wij ons werk ook echt’, vertelt mede-eigenaar Irene Harthoorn. ‘Wij zijn een kantoor dat ondersteuning biedt aan bedrijven alsof we er zelf ook werken. Betrokken, professioneel en klantvriendelijk. Zo kun je ons zeker omschrijven.’






SecretariA levert met name telefoonservice aan een zeer divers klantenbestand. ‘Van fotografen tot makelaars en van fysiotherapeuten tot bouwbedrijven maken gebruik van onze diensten. Antwoordservice betekent concreet dat wij de telefoon aannemen en de klanten van onze klanten verder helpen. En niet op basis van standaard belscripts, maar met persoonlijke gesprekken.

 

Al onze medewerkers zijn zeer ervaren, hebben eerder gewerkt in de zakelijke dienstverlening en zijn bij ons in vaste dienst. Het is onze uitdaging om de beller echt het gevoel te geven dat de telefoon bij onze klant opgenomen wordt. Onze klanten schakelen ons in op tijden dat zij zelf geen telefooncapaciteit hebben, op vakantie zijn, een mailing de deur uit doen of niet gestoord kunnen worden. Om zeer uiteenlopende redenen is het dus soms handig de telefoontjes elders te laten beantwoorden.

 

Van alle gesprekken maken we uiteraard een korte rapportage die we direct via email, fax en/of sms versturen. Ook zijn we bijvoorbeeld het afsprakenbureau voor een medische keuringsinstantie. Daarnaast kunnen we vaak in agenda’s van klanten en is het dus mogelijk afspraken te plannen of vergaderingen te organiseren.’

 

Secretaresse op maat

 

Naast telefoonservice biedt SecretariA ondersteunende zakelijke dienstverlening. Een secretaresse op maat, op momenten dat dat nodig is, met de kwaliteit van een vaste kracht. Het versturen van mailings of het beantwoorden van email of zelfs telemarketingprojecten behoren tot het takenpakket.


 
‘Zestien jaar geleden begon mijn compagnon dit bedrijf in haar garage. Inmiddels werken we met elf mensen voor ruim 250 klanten al vanaf de derde locatie. We hebben dus wel een ontwikkeling doorgemaakt. Het is van het grootste belang dat je aan deze kant van de telefoon inschat wat onze klanten van de bellers willen. Ieder gesprek is weer anders. We schakelen constant. Tussen verschillende vragen, maar ook tussen bedrijven. Dat is ook het leuke van het werk. Je weet op het moment dat je achter het scherm gaat zitten, niet wie er die dag allemaal je pad gaan kruisen. Als de telefoon gaat, zien wij direct voor welk bedrijf er gebeld wordt, en hebben wij ook alle gegevens op het scherm.

 

De meeste klanten werken met ons op basis van een abonnement. Dat betekent een vast bedrag per maand en een vaste prijs per binnengekomen en beantwoord gesprek. Daarnaast kunnen wij ook eenmalig diensten leveren of activiteiten op projectbasis.

 


Nooit ziek nooit op vakantie

 

Ria is een nieuw initiatief van SecretariA. ‘Bel Ria maar, dan regelt ze het! Of het nu gaat om file-informatie, een reservering voor het theater, een goed restaurant of een bloemetje voor een relatie, Ria regelt het. Wij noemen haar de ideale secretaresse; kan alles, weet alles, is nooit ziek of op vakantie. En met één belletje is het voor elkaar.’

Klanten zijn zeer tevreden over SecretariA, zo blijkt uit onderzoek. ‘Een achteneenhalf kregen we vorig jaar! Daar zijn we best trots op. Zakelijk, positief, betrouwbaar, persoonlijk en met een glimlach. En dat hoor je…’

 


 

Of bel met SecretariA op het telefoonnummer: (010) 5191555.

 

 

 
 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *