Advertentienummer: 454057; Laatst opgeslagen: 30-05-2022 14:04
Deze advertentie is: 56 x bekeken

Anne-Sophie biedt zich aan als Professional Organizer

Woonplaats: Amsterdam (1079EZ)

Werkgebied: > 20 km

Mijn motivatie om in te schrijven bij Regeltante is:
 Ik wil mensen graag helpen om weer een fijne onstpannen leefomgeving te hebben

 

Auto Rijbewijs Referenties Niet roken Vast langdurig VOG Openbaar vervoer VAP
PGBHuisdieren

 

Het liefst werk ik samen op basis van:

  • Een overeenkomst van opdracht (ZZP, gastouders of PGB)
  • Een particulier uurtarief (contant)
  • In overleg te bepalen

 

 Uurtarief: > 30 euro

 
 

Hallo! Ik ben Anne-Sophie.

 

Inschrijfnummer 143313

Anne-Sophie is een particuliere aanbieder!

Anne-Sophie is beschikbaar volgens onderstaand weekschema op:

  Ma Di Wo Do Vr Za Zo
8:00 - 12:00matchmatchmatchmatchmatchi.o.i.o.
12:00 - 15:00matchmatchmatchmatchmatchi.o.i.o.
15:00 - 18:00matchmatchmatchmatchmatchi.o.i.o.
vanaf 18:00i.o.i.o.i.o.i.o.i.o.i.o.i.o.

Beschikbaar van 13-06-2022 tot 31-08-2023

Eventuele toelichting:

 

Meer over mij en mijn ervaring: 

Ik ben een vrouw van 38 jaar. Mijn Nederlands is uitstekend!

De diensten die ik aanbied zijn:
 Tijdens een gratis en vrijblijvend intakegesprek bij jou thuis kijken we waar jij tegenaan loopt en waar jouw wensen en behoeften liggen voor een opgeruimd huis. We bespreken welke ruimte(n) je graag opgeruimd wil hebben en wat je graag zou willen aanpakken. Kiezen wij ervoor om met elkaar te gaan werken dan maak ik een plan van aanpak en krijg je van mij een op maat gemaakt advies. Samen gaan wij op een zo ontspannen mogelijke manier aan de slag, waardoor je ervaart dat opruimen leuk, gemakkelijk en snel kan gaan. Ik zal je tijdens het coachen tips en tricks geven, zodat je nadat de klus geklaard is alles zelf opgeruimd kan houden. We gaan samen door jouw spullen heen en ik help je met alles te ordenen en een logische plek te geven. Ik zal samen met jou keuzes maken om te ontspullen. Gezamenlijk gaan we efficient en doelgericht opruimen. Als de klus geklaard is, kun jij jouw huis met zo veel meer gemak netjes en opgeruimd houden en ga je dit nog leuk vinden ook ;). Ook kan ik jouw administratie op orde brengen, zodat je voortaan jouw papieren in no-time terug kan vinden. Ik zorg ervoor dat alles op een logische en makkelijk vindbare manier is opgeborgen. Nooit meer urenlang tussen een berg papieren zoeken om je belastingaangifte te kunnen doen, heerlijk toch? Daarnaast kan ik je ook helpen met opruimen voor je gaat verhuizen, zodat je de spullen die je niet meer nodig hebt en niet gebruikt niet hoeft in te pakken. En dus ook niet uit te pakken. Hoe fijn is dat? Dat scheelt een hoop gezeul en gedoe en tijd met het uitpakken en zorgt gelijk voor een frisse start in jouw nieuwe huis. Mocht je zelf geen zin hebben om samen op te ruimen en wil je er verder geen omkijken naar hebben, dan is het ook mogelijk dat ik de klus alleen doe. Samen bespreken we dan wat jouw wensen zijn, zodat jij kan doen wat je wil en ik in de tussentijd jouw huis opruim en netjes maak. Daarna kan jij weer optimaal genieten van jouw huis.
Zit in het vak sinds:
  0-2 jaar
Het liefst werk ik samen op basis van:

  • Een overeenkomst van opdracht (ZZP, gastouders of PGB)
  • Een particulier uurtarief (contant)
  • In overleg te bepalen

Mijn behaalde diploma's zijn:
 MAVO, HAVO, Tandartsassistente, Mondzorgkunde, Professional Organizing

Mijn ALGEMENE werkervaring:
 Opruimen van verschillende ruimten in huis, administreren, timemanagement en huishouden.

Ik spreek ook nog de volgende talen:

  • Engels
  • Nederlands

 

Extra foto's 

 

Ik ben ook beschikbaar als:

 

     

    Wil je met deze adverteerder contact opnemen?

    Contact