Aanbod advertentie maken

Hoe maak ik een aanbod advertentie aan?

Schrijf in als hulpaanbieder en kies of je als particulierZZP’er of bedrijf wilt inschrijven.

  1. Je ontvangt een email om in te loggen op Mijn Regeltante.
  2. Vul je gegevens in en beheer je instellingen bij Mijn Profiel
  3. Vul per functie die je aanbiedt de vragenlijst in en zet je advertenties direct online.

Je advertentie is nu voor alle hulpvragers en bezoekers van de website zichtbaar op de kaart!

Hoe kunnen hulpvragers mijn advertentie vinden?

Hulpvragers zoeken op de kaart naar advertenties in hun regio of reageren op de wekelijkse mailing met nieuwe aanbiedingen.  Bij interesse kan de adverteerder jouw advertentie in zijn contacten lijstje plaatsen of je een POR berichtje sturen. Als dat gebeurt krijg je hiervan direct bericht. Bekijk de advertentie en reageer terug met een GRATIS berichtje of stuur meteen je contactgegevens op. Werk zo nodig je beschikbaarheid eerst bij voor je reageert!

Je kunt natuurlijk ook zelf zoeken naar hulpvragen. Stuur een gratis contactverzoek als een advertentie je aanspreekt of stuur meteen je contactgegevens als je haast hebt en zo snel mogelijk in gesprek wilt met de hulpvrager. Koop daarvoor eerst credits.

Wordt mijn profiel gescreend?

Alle binnenkomende inschrijvingen worden inderdaad gescreend. We letten erop, dat er goede advertenties online komen. daarvoor kijken we naar:

  1. je vragenlijsten volledig zijn ingevuld,
  2. of je toelichtingen  goed geformuleerd zijn en je taalgebruik helder is.

Zien we mogelijkheden om je advertentie te verbeteren? Dan ontvang je een mail met tips om je advertentie en dus de slaagkans, te verbeteren.

Hoe maak ik een aansprekend profiel?

Zodra klanten op jouw icoon klikken, krijgen zij de informatie te zien die je zelf heeft ingevuld. Daarom is het belangrijk dat de vragen volledig en goed Nederlands worden beantwoord. Klanten hechten veel waarde aan ervaring en referenties. Beantwoord deze vragen dan ook met aandacht!

TIPS om jezelf goed op de kaart te zetten!

  1. Wees volledig met het opstellen van je profiel tijdens het inschrijven. Vermeld werkervaring, opleiding en motivatie!
  2. Update regelmatig je weekschema op Mijn Regeltante.
  3. Zorg dat je in het contact met de klant netjes overkomt. TIP! Je voicemail boodschap is ook een eerste kennismaking!